Останнім часом повнолітні курці все більше звертають увагу на пакування тютюнових виробів, і змінений вигляд знайомого продукту викликає у них пересторогу. У цій статті ми розглянемо основні причини того, чому однакові сигарети можуть бути упаковані по-різному, та чи означають зміни у дизайні пачки зміни самого продукту.
Чому пачка цигарок має інший вигляд?
- Зміна в медичному попередженні
- Додавання QR-коду всередині пачки сигарет
- Новий постійний дизайн упаковки
- Лімітований дизайн пачки
Є також шанс, що це новинка, але в більшості випадків, якщо товар має ту ж назву, але інше оформлення, це все одно той самий продукт. Це завжди можна уточнити у продавця або подивитися характеристики в інтернет-магазині.
Медичне попередження на пачках сигарет
З 11 січня 2024 року набули чинності нові вимоги Закону України щодо розміру та оформлення медичних попереджень на упаковках, проте досі у точках продажу можна побачити пачки із старою версією медичного попередження, і така варіативність може збити з пантелику.
Починаючи з 2024го року такі зміни медичних попереджень відбуватимуться щороку, тому важливо пам’ятати, що вони не є показником того, що сам продукт змінився.
QR-код всередині пачки цигарок
Деякі виробники тепер друкують QR-коди всередині. Ці коди допомагають покупцям швидко отримати інформацію про продукт і зв’язатися з виробником. Їх додавання не свідчить про те, що сигарети змінились.
Проте, якщо у покупців виникають сумніви, вони завжди можуть відсканувати цей QR-код та отримати всю інформацію про продукт та його останні зміни.
До речі, на сайті Cig-Poshta пачки всіх товарів крім форматів XL та XXL (25, 30, 40) мають такі QR-коди. Ви можете ознайомитись з наявним асортиментом у розділі “Каталог”.
Новий постійний дизайн для пачки сигарет
Іноді виробники змінюють оформлення пачок відповідно до ринкових трендів, як невідворотній крок у розвитку продукта або для того, щоб товар досяг потрібної аудиторії.
Зазвичай цей дизайн змінюється не сильно: додаванням або прибиранням певних його елементів, але іноді можна спостерігати зміни в кольоровій гамі або й загальному концепті дизайну пачок.
Яка б не була причина, головне пам’ятати, що якщо змінився лише дизайн, а назва лишилась такою ж – всередині той самий продукт.
Лімітований дизайн для пачки сигарет
Деякі виробники створюють унікальні дизайни для своїх продуктів в обмеженому тиражі. Зазвичай такі зміни у дизайні пачок в є кардинальними, та можуть бути присвяченими певній тематиці або події.
У лімітованих версіях також, змінюється тільки дизайн, а усі характеристики сигарет залишаються незмінними.
В деяких точках продажів уже можна побачити лімітовані версії різних лінійок тютюнових продуктів. Дізнатись повну інформацію та зв’язатись з виробником можна за QR-кодами всередині пачок.
До речі, замовити їх з безкоштовною доставкою по Україні від Нова Пошта або Укрпошта, або кур’єрською доставкою по Києву можна на сайті Cig-Poshta у розділі “Каталог”.