Щось на новорічному: креатив брендів на Новий рік та Різдво

Багато відомих компаній, брендів цікаво креативили на Новий рік та Різдво. Деякі рекламні кампанії “не виходять із моди” й до сьогодні. Феноменально, але саме новорічні ролики набирають велику кількість переглядів та стають більше ніж просто реклама. Як і чому новорічні відео стають асоціацією протягом багатьох поколінь? Пропонуємо разом згадати культові ідеї популярних брендів у тому числі сигаретних.

Coca-Cola

Найбільш оригінальним та популярним залишається новорічне відео Coca-Cola. Червона вантажівка вже багато років нагадує про наближення чарівної пори року. Гасло «Свято наближається» звучить в голові кожного жителя планети. І тепер кожен раз, коли ми бачимо звичайну скляну пляшку кока-коли, у нас виникає асоціація з кадрами та мелодією ролику.

При цьому компанія запускала новорічну кампанію в різні роки, взявши за основу одну ідею. Символом залишається червона вантажівка з логотипом компанії та мелодія «Holidays Are Coming» (свято наближається). З 1995 року новорічний караван супроводжує Coca-Cola. Пізніше ролик був модернізований, проте принцип залишається незмінним та продовжує приносити компанії успіх і впізнаваність з перших секунд відео.

Концепцію до Нового року розробила креативна команда агенства W.B. Донер. У зйомках брали участь вантажівки, прикрашені 30 тисячами лампочок зі спецефектами. Проектуванням займалася група фахівців, які свого часу працювали над сайтом культового фільму «Зоряні війни».

M&Ms

Ще один хедлайнер відео про новий рік – компанія з випуску цукерок M&Ms. У новорічному ролику напередодні 1997 року персонажі Жовтий та Червоний зустрічають Санта Клауса, який розкладає подарунки під ялинкою.

У 2017 році компанія вирішила продовжити історію новорічних пригод Жовтого та Червоного та випустила ще одне відео до Нового року.

Google

У 2018 році команда випустила відео за мотивами культового фільму «Один вдома». Новорічна реклама від Google – це справжня подорож у часі на 28 років потому. Головний герой, актор Маколей Калкін, відтворив кілька класичних сцен із фільму 1990 року. При цьому уже дорослий Кевін Маккалістер використовує сучасного голосового помічника від Google.

Дія відбувається в сімейному особняку з фільму та показує, як Кевін взаємодіє з Google Home Assistant. Ролик «Знову сам вдома» викликає справжню ностальгію, особливо у багатомільйонної аудиторії глядачів у всьому світі, які щорічно дивляться першу та другу частини популярного фільму 90-х.

Apple

Свято Френкі (“Frankie’s Holiday” ) — новорічне відео, представлене корпорацією Apple в 2016 році. Ролик, присвячений монстру, а також відомому герою багатьох екранізацій, став одним з найбільш пам’ятних. Різдвяна історія розповідає про Франкенштейна. На честь свята він готується до виступу і записує пісню на свій iPhone 7 для виконання перед місцевими жителями. Рекламний ролик на тему «Відкрий своє серце кожному» чудово знятий і може об’єднати користувачів iPhone та Android по всьому світу.

Сигаретні бренди

У наш час закони багатьох країн забороняють виробникам тютюнових виробів купувати рекламний час у телеефірі та загалом створювати якусь рекламу. У деяких країнах від виробників вимагають випускати сигарети в однотипних пачках і зазначати на них марку лише одним “нейтральним” шрифтом. Проте так було не завжди, і більше того, саме тютюнова індустрія була драйвером маркетингу. До новорічних свят теж створювалися ролики та листівки в існування яких зараз навіть важко повірити. В одній із різдвяних кампаній бренду Chesterfield (Честерфілд) був задіяний 40-й Президент США Рональд Рейган, який підписував подарункові упаковки сигарет для своїх друзів.

Це лише один із численних прикладів креативу від тютюнових брендів до Нового року, нижче можна побачити приклади від інших брендів, таких як Marlboro, L&M, Parliament, Philip Morris, Lucky Strike, Winston та інші.

Ви завжди можете придбати сигарети у нас на сайті з безкоштовною доставкою Cig-Poshta.